måndag 6 augusti 2012

Fina burkar!



I födelsedagspresent av min man fick jag en 2 dagars tripp till Köpenhamn! Vi hade underbara barnfria dagar med massor av shopping:0) Jag hittade massor av roliga saker till mitt återfunna bakintresse. En riktig guldgruva är butiken Notre Dame, jag kunde handlar hur mycket som helst där. Var faktiskt där 2 gånger för att jag ångrade att jag inte köpt en del saker;0)
Bland alla saker jag plockade på mig fanns dessa underbara kakburkarna! Det är ju en del av nöjet att kunna förvara sina bakverk på ett snyggt sätt.
Har ni vägarna förbi Köpenhamn rekommenderar jag ett besök i denna butik!!

1 kommentar:

  1. Jag älskar burkar - kan aldrig få nog. Däremot har mitt köksskåp fått nog. Får inte plats med en endaste till!

    Finns ju en lösning förstås.... köpa fler skåp :)

    SvaraRadera